2014. godina je iznimna godina za tvrtku Ziaja, jer ponosno slavi 25. rođendan.
Od male obiteljske tvrtke, osnovane 1989. godine, tijekom godina Ziaja je prerasla u jednog od najvećih proizvođača kozmetičkih i farmaceutskih proizvoda na tržištu Poljske.
Zahvaljujući iznimnom farmaceutskom iskustvu osnivača tvrtke, bračnog para Aleksandre i Zenona Ziaja, tvrtka je postigla ogroman uspjeh. Njihova strast, predanost, otvorenost prema inovacijama i zahtjevima tržišta, omogućila je da Ziaja tijekom godina postane najcjenjeniji poljski farmaceutski i kozmetički brand, prepoznat i priznat diljem svijeta.
Budući da su i tradicija i inovativnost podjednako važni u segmentu poslovanja, i ubudućnosti Ziaja će slijediti svoj osnovni moto: ponuda visoko kvalitetnih proizvoda na bazi pomno biranih sastojaka i pristupačnih cijena….
ZIAJA ima certifikat kvalitete ISO 9001:2000, te proizvodnju lijekova u skladu sa GMP (Good Manufacturing Practice) standardu. Svi Ziaja proizvodi su klinički i dermatološki testirani od strane znanstvenih institucija kao što su Medicinski fakultet Sveučilišta u Gdanjsku, Institut “Monument-Children’s Health Centre” i Sederma laboratorija u Francuskoj.
Ziaja proizvodi svakodnevno ruše predrasude da kvalitetna kozmetika, ne mora nužno biti i skupa. Naš koncept temelji se na pružanju kupcima visoko kvalitetnih proizvoda na bazi prirodnih sastojaka po atraktivnim cijenama. Konkurentne cijene temelje se na učinkovitosti, sigurnosti i visokoj kvaliteti, a postižemo ih zahvaljujući maksimalnom korištenju vlastitih resursa ( vlastiti moderni visokoopremljeni istraživački labarotorij i stručni tim, vlastiti marketinški odjel ), nižim troškovima proizvodnje uporabom standardiziranaih pakiranja za približno 500 vrsta proizvoda, te jednu vrstu (oblik ) pakiranja za proizvode različitih namjena, a sve proizvode odlikuje jednostavan grafički design bez pretjeranih ukrasa, boja, ikona. Prodajemo 48 milijuna artikala godišnje, čime se također postižu značajne uštede u nabavi sirovina i repromaterijala.
Istinski vjerujemo da je proizvod vrhunske kvalitete po pristupačnoj cijeni, najbolji promotor kako branda tako i samog proizvoda, što svakodnevno potvrđuju mnogobrojni vjerni i zadovoljni potrošači…
Za suhu i borama sklonu kožu na bazi proteina kozjeg mlijeka. Intenzivno revitalizirajuće i hidratizirajuće djelovanje, osigurava koži elastičnost. Anti age učinak.
Za suhu i normalnu kožu, kožu sklonu iritacijama i alergijama. Obiluje vitaminom E, intenzivno vlaži i sprječava prekomjeran gubitak vode, ublažava iritacije.
Za sve tipove kože i sve one koje vole kozmetičke proizvode osvježavajućih i prirodnih voćnih aroma. Hidratizira i zaglađuje kožu. Anticelulitni i učvršćujući učinak.
Za suhu i normalnu kožu iznad 17. godine. Znatno poboljšava izgled tena te pomaže pri održavanju preplanulog tena tijekom ljetnih mjeseci ili nakon solarija.
Za suhu i normalnu kožu . Glavne sastojak-lipidi kokosa. Visoka nutritivna vrijednost sastrojaka i očaravajući miris kokosa . Savršeno hidratizira i zaglađuje kožu.
Za suhu i nadraženu kožu. Hidratizira i zaglađuje kožu, spriječava nastanak bora i vraća koži elastičnost, umiruje iritacije. Prekrasan miris i tekstura.
Za muškarce svih dobnih skupina i tipova kože . Regenerira i jača kožu, ublažava crvenilo i iritacije nakon brijanja, hidratizira te vraća koži mekoću i elastičnost.
Za djecu od navršene druge godine života. Za nježnu njegu osjetljive dječje kože. Intenzivan i trajan hidratizirajući te umirujući učinak. Formula: “bez suza”.
Linija voćnih gelova za tuširanje prekrasnih i osvježavajućih mirisa. Za sve tipove kože. Hidratiziraju i ne isušuju kožu, smiruju iritacije te vraćaju energiju.
Izrazito kremasta konzistencija koja se u dodiru s vodom pretvara u bogatu pjenu, te topli i senzualni mirisi Orijenta. Ne sadrže parabene.
Nova linija krema za ruke nježnih i suptilnih mirisa. Hidratiziraju i održavaju vlažnost kože te regeneriraju oštećenu kožu.
Glavna odlika: privlačan i funkcionalan design ambalaže te atraktivni sastavi-birane kombinacije proizvoda iz jedne linije koji će zadovoljiti svačije potrebe.
Formula s jasminom i modernim anti-age sastojcima namijenjena je zreloj koži s izraženim borama (50+).
Ziaja Sensitive linija posebno je prilagođena potrebama osjetljive kože lica i tijela jer ne sadrži silikone, mineralna ulja, parfeme, parabene, niti alkohol.
Manuka Tree linija namijenjena je mladenačkoj te problematičnoj koži sklonoj nastanku prištića.
Briga za zdravlje, ljepotu i dobrobit kupaca, kroz ponudu proizvoda najviše kvalitete, na bazi prirodnih sastojaka i po vrlo pristupačnim cijenama.
Obiteljska tvrtka, sa sjedištem u Gdansku (Poljska), osnovana 1989 godine od strane bračnog para, farmaceuta Zenona i Aleksandre Ziaje.
U ponudi preko 900 kozmetičkih proizvoda za njegu lica, tijela, kose i farmaceutskih pripravaka najviše kvalitete.
Inovativne formule u skladu s farmaceutskim standardima, bazirane na prirodnim sastojcima najviše kvalitete (u proizvodnji se koriste prirodni sastojci iz organskog i kontroliranog ekološkog uzgoja što dokazuje eco-cert certifikat).
Svi proizvodi su PH neutralni, dermatološki i alergološki testirani u specijaliziranim medicinskim ustanovama, a testovi učinkovitosti provedeni su od strane nezavisnih laboratorija. Većina proizvoda ne sadrži parabene. Proizvodi nisu testirani na životinjama.
Visokotehnološki i moderno opremljeni pogoni za proizvodnju, unutar ekološke zone sa vlastitim istraživačkim laboratorijem i odjelom razvoja.